Byn1998 birumut_ doktora benim eşimde zor gitti takviye aldı bitirmedi bile bide ceviz fındık fıstık kuru üzüm badem yedi b12 iğnesi vurundu d vitamini aldı belki onunda faydası oldu
birumut_ Deletedmom_878 kanka ben hemen 2 gün içinde öğrenmek istiyorum döllenme olmuş mu olmamış mı diye ckmekdmmd
Deletedmom_878 Byn1998 ben buna hiç inanmıyorum benim bir gebeliğin sürpriz oldu bilmeden içine kaçmıştı birkere ben hemen kalktım idrar yaptım olmasın diye duş aldım hemen yine de bir kere yapmayla onları yapmayla olmuştu tutmaz sanmıştım
Deletedmom_878 Byn1998 yok onu demiyorum ayak kaldırmayı diyorum kaldırmadım hemen duş aldım falan olunca yine de oluyor demek istedim
Byn1998 birumut_ benim çatlama oldu ertesi gün bi akıntı geldi sarımsı pembemsi sonra akıntım hiç durmadı diğer aylar böyle olmazdı öyle anladım döllenme olduğunu 7 gün kala pozitif gördüm kasık ağrımda çok oldu
birumut_ Byn1998 yaaa bende hiç akıntı olmuyor sadece yumurtlamada keşke benim de öyle olsa inşallah bu ay olur
birumut_ blue_berry regl den 2 gün sonra genleşe 11ve12. Günler Pik görürdüm ama bu ay 16. Günde gördüm
bebegimle_ben Byn1998 canim nasil yaptin extra birsey yaptinmi yastik koyma ayak kaldirma ben hep ayagimi kaldiriyorum bilgini beklerim