birumut_ Kızlar ayın 6 sında adetim bitti bir dolu bir boş gittik ayın 14 üne kadar 14 15 16 (Pik) ilişki oldu ard arda bugün de çatlama test silikleşmiş ilişki olmalı mı yoksa zaten önemli günler ilişki olmuş mu ?
bebegimle_ben birumut_ bence olsun canim daha garantili olur bende ovulasyon testiyle ugrasiyorum benimde 5 ocakta adetim basladi pazar bitti pazartesi teste basladim gun ara gun ara bizimde iliskimiz oluyor ben garanti olsun diye olurdum
Deletedmom_878 birumut_ ay bende senin gibiyim üst üste olunca da diyorum spermlerin kalitesi düşüyorsa diyorum sanırım bende pik ve çatlamayı yapıp bırakmayı düşünüyorum
Byn1998 Ben üst üste değerlendirdim 21 22 yumurtalam 23 çatlama oldu ben 21 22 23 24 değerlendirdim hamileyim
bebegimle_ben Byn1998 nasil nasil yaptin benim 19 20 21 yuksek gozukuyor yarindan itibaren artis var gibi degerlendirmeyi nasil yaptin eger benim tarihleri sayarsak yardimci olurmusun sevinirim
bebegimle_ben Byn1998 canim nasil yaptin extra birsey yaptinmi yastik koyma ayak kaldirma ben hep ayagimi kaldiriyorum bilgini beklerim
Byn1998 bebegimle_ben 21 22 pik gördüm 23 çatlama oldu bende 21 22 23 24 değerlendirdim başkada değerlendirmedim diğer aylar devamlı değerlenidiriyordum
birumut_ Deletedmom_878 Aşko aslında düşmüyormuş yani düşse bile etkilemiyormuş yeni yapılan araştırmalara göre ama işte Buda baya fazla oluyor
Byn1998 birumut_ en fazla 10 dk beklemişimdir sadece ayaklarlarımı kaldırdım pek önemsemedim yani olursa olur olmazsa olmaz dedim 10 ayda olmamıştı saldım yani
birumut_ Byn1998 aşkım bende deniyorum o kadardır ya sperm sorunu var mı onuda bilmiyorum bizimkini doktora götürmek ölün
Deletedmom_878 Byn1998 ben buna hiç inanmıyorum benim bir gebeliğin sürpriz oldu bilmeden içine kaçmıştı birkere ben hemen kalktım idrar yaptım olmasın diye duş aldım hemen yine de bir kere yapmayla onları yapmayla olmuştu tutmaz sanmıştım
birumut_ Deletedmom_878 ya valla Allah kahretmeye beklemek istemiyorum yıl olmuş 2026 hala döllenme olmuş mu olmamış mu öğrenemiyoruz 12 günden önce
Byn1998 birumut_ doktora benim eşimde zor gitti takviye aldı bitirmedi bile bide ceviz fındık fıstık kuru üzüm badem yedi b12 iğnesi vurundu d vitamini aldı belki onunda faydası oldu