aaa_ Sss1947 Bende sadece sabah uyandığımda sırtım ağrıyordu ama bu bir belirti mi bilmiyorum. Perşembe günü test yapmak istiyorum bekleyebilirsem. 🤣
Mahbuss Sensedim ben az önce test yaptım ikinci çizgi çıktı ama böyle pembe değil awoxta ilk defa çıktı inşallah doğrudur ya
Sensedim Mahbuss ay vardır ozaman yaa awox Bi senedir çok yaptım hiç silik görmedim ondan güveniyorum kamerada çıkıyormu seninki 11. Gündede çıkıyor genelde burda gördüğüm kadarıyla
Sss1947 aaa_ bugün yaptım adetime 3 gün kala birsey çıkmadı adetim gelmezse birde o zaman yapıcam mqlesef