vascenceloss Sss1947 benim de sabah sağ kasığıma iki kez kramp girdi anlık girdi çıktı hemen nedir bilemem bu ay iyi değerlendirdik ama yine de hiç umudum yok 🥲
Svcnvebebegi Sss1947 benimde bat 23 ama. Gögüslerim ilk defa böyle şiş. Agrıyor. Kasıklarım sürekli ağrıyor. Bugünde 2 damla pembe şeklinde kan geldi. Kesildi sonra. Daha adetime de 6 gün var. Anlamadım bende
Sensedim Sss1947 benim uygulamada 23 gözüküyor bugün awoxda çok silik çizgi var halsizlik bulantı baş dönmesi kasık batması şişkinlik hepsi var
aaa_ Sss1947 Bende sadece sabah uyandığımda sırtım ağrıyordu ama bu bir belirti mi bilmiyorum. Perşembe günü test yapmak istiyorum bekleyebilirsem. 🤣
Cadoloz Benimde 23 ü yada 24 ü lekelenme oldu bugün bi heyecanlandım ama bilmiyorum baska sebebi olabilir mi
alpek Benim de 25 İ bat bugün sabah uyandığımda hafif regl ağrısı vardı her ay oluyor böyle sanırım bu ay da olmadı 😥
Cadoloz Sss1947 bencede ara kanama gibi degilse dün 1 damla kadardi bugunde 4 5 damla buyuklugundeydi dünde sabah oldu bidaha hic olmadi bugunde sabah oldu suana kadar baska bisey yok bilmiyorum insallah yerlesmedir