Bugün 34+3 olduk, kontrole geldik ve sezaryen günümüzü aldık🤭❤️Gün alınca heyecan daha da bir arttı😂Nasipse inşallah 16 şubatta kızımızzz geliyoooooo😍😍😍😍😍NST’ye de ilk defa girdim her şey normal çıktı, sancı yok🤭bebişim 2430 gram ve 47 cm olmuş🤭❤️❤️❤️