zeynepikra1 ben ikinci çizgiyi silik gördüm erken öğrenince silik oluyor zaten bende awoxla öğrendim daha önce defalarca yaptım bozuk değilse bebek yoksa hiç bişey gözükmüyor bomboş oluyordu ilk öğrendiğimde daha adete vardı silik çizgiyle öğrendim beta 24 le istersen dayanamam dersen kan ver beta düşük şekilde öğrenirsin ama var bence 🙃