leylaleyla15 bende 37+4 üm şuan ve vajnal doğum istiyorum hani epiduralde yaparlarsa tek ısınma hsisederim ağrım olmaz , olmadı duş alırım sürekli hastanede diyorum ama inşallah istediğimiz gibi olur kolay doğum olsun bende böyle siz gibi geldi geçti diyebileyim inşallahhhh