beautiful_ eslem2121 güzel buralar ama fazla yapabileceğin gideceğin yerler yok ve kışın çok fazla soğuk
Ziyangillerrr_ @LadyX kangal köpeği, Köftesi, kalburabastı tatlısı, katmer çöreği, döneri (özellikle mis döner🤤)
Herseydenbiktim LadyX Askim kebap öyle bir şey ki sana şu mekan diyemem bazen bir tablacı bile çok güzel yapıyor ama bir daha gelirseniz önereceğim mekanlar var kebap için; Okka (Bu benim favorim) Birbiçer Eyvan Cihangir Kaya İştah Tarihi adana kazancılar Asmaaltı Beyzade Onbaşılar Elem Buraları kebap konusunda tavsiye ederim😂 Tek tek yanlarına kebap salonu yazamadım üşendim 🥹
beautiful_ Herseydenbiktim yaa özür dileme kendimi kötü hissediyorum biri benden özür dileyince Perşembe görüş günü o zaman almaya çalışırım 😂
beautiful_ Herseydenbiktim yaa özür dileme günde yüz defa evde birşeyler bahsediyorlar canım çekiyor ama alamıyorum lahmacun mesela bahsettiller ve o kadar sevmeme rağmen rüyama girdim haftalar sonra alıp yedm alışığım yani ondan kendini suçla hissetme 💞
LadyX jalepone ohaaaa 😅 hiç bilmiyordum desem??? Orada bir çeşme var buradan su içersen 7 sene içinde tekrar gelirsin dediler
Herseydenbiktim LadyX Kaburgaci yaşarın reklamını çok yaptılar ama dedigi kadar değil ben hiç begenmemistim. Birdahaki sefere artık çiçeğim
jalepone LadyX evet Nasrullah meydanı öyler derler kuşlar falan da var 😂 aaa pastırmamız tabi bize göre Kayseri’den güzel biz memuruz burada arkadaşlara getiriyoruz bazen sonra herkes her gittiğimiz de sipariş veriyor denemen lazım 😂