beautiful_ LadyX Ağustos sıraları gel çuval çuval götür bende bayılırım küçük olanları da sona doğru toplayıp turşu yapıyorlar çok güzel oluyor
jalepone LadyX hayır pastırması da meşhur aynı zaman da bir ara haberlere konu olmuştu hatta hangisi daha iyi falan gibi 😂
myangelson jalepone kabak tatlısı da sevmem ıslama köfteyi de 😄😄 kabağı sadece tahinle yerim bir de pişince firinlanacak 😄😄
myangelson LadyX Sakarya canım ❤️ iyi yapıyorsun bizimki uyku da uyumadigi için eskisi gibi aktif değilim 😄😄
myangelson LadyX bu ara diş çıkartıyor peş peşe. 10 buçuk ay olduktan sonra diş çıkartmaya başladı onlar da pes peşe geliyor bir de atak dönemindeyiz. Yani anlayacagin uykulaaaar haram oldu 😂😂 ne gündüz uyuyor ne gece öyle de olunca çok huysuz hiçbir şeyle de oyalanmiyor dün yemek zor yaptım akşam 🥲
Mege_Adanisa 3535abc 3535abc İzmir de büyüdüm şuan Manisa kula da yaşıyorum evlendiğim için ama İzmir’in boyozunu hiç kimse yapamıyor otogara ne zaman insem ilk yediğim şey boyozdur asla bir şeye değişmemmmmm 🙈🌸
LadyX cicekbahcesi_ aha da HEMŞERİM geldi Hoş geldin canımın içi, çiçeğim 😍 Tarhanamız, firiğimiz, çöreğimiz, fıstık ezmemiz, kelle paçamız, biberimiz, salçamız, cevizimiz 😅