Lilamorr06
Bu kısım sizinle ilgili değil ki, hastane ve sgk arasında olan bir şey, yani sizce özel hastanede doğum+ilgi+ diğer işlemlerin 5 bin olması mümkün mü? Bugün ayaküstü tedavilerde bu rakamlar konuşulmuyor bile. Size 5 deyip sonrasında 50 olarak fatura çıkarsalar evet haklısınız ama baştan 50 deyip işlem bitince 50 alıyorlarsa tartışılacak bir şey kalmıyor bence. Vicdan hesabı artı eksi değerlendirmek size kalmış tabii, dediğim gibi ben asla etik bulmuyorum ☺️
Geçen ay gittiğim bir özel hastane ile problem yaşayıp şikayet ettim, hasta haklarından arayıp para iadesi yapalım aldığınız hizmetten memnun kalmadıysanız diye, buna bile vicdanım müsaade etmedi mesela, kabul etmedim. Şikayetimi önemseyip ilgilenmeleri beni yeterince tatmin etti açıkçası.