Mizgin2020 ikiprensesannesi___ bnmki ne zaman gelecek bilmiyorum ama az kaldi 38+1 Heyecan var mi ya perşembeye de bisey kalmamış ay cok heyecanlı ya bebisini goruceksin dokunucaksin ❤️
ikiprensesannesi___ Mizgin2020 eveettt hemde çok saat tutuyorum resmen ya 🫣😁Rabbim sana da sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲🥰
Zynbnur ikiprensesannesi___ gelemiyor gelmiyor benimkiler ancak tam doldurup öyle geliyorlar görümcem hemen doğuruveriyor 37-38 dedi mi benim maşallahım varre
vanilya_kokusu_ ikiprensesannesi___ inşallah mide yanmasından şuan saaat 3 14 uyuyamıyorum şurup içecem 😭
ikiprensesannesi___ vanilya_kokusu_ kıyamam ya valla bende artık saldım ya valla o kadar sıkıldım ki şurup bitti onu bile Tekrar almadım 🥲bende önceki gece kaç kere uyandım o mide yanmasından saymadın ama şükür bu gece iyi uyudum 🥲
papatyakokulugece Es07 sezeryanda üç günde bütün işimi kendim gördüm Süpürge silme ütü yemek bünyeye göre değişir zor iyileşme diye bişey yok abartıldığı kadar değil korkma
Sevgidendi ikiprensesannesi___ ayy benim de çarşamba günü sabah , heyecan var ama korku yok daha muhtemelen son anda gelir bana 🤣🤣 Ay sağlıkla mutlulukla alalım bebişlerimizi kucağımızaa♥️💛
ikiprensesannesi___ Sevgidendi inşallah hiç gelmez o korku hissi ya çok berbat bişey 🥲kız az kaldı yaa, amin amin inşallah Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🥰🤲
vanilya_kokusu_ ikiprensesannesi___ çok zor ya uyku uyutmuyor tam dalıyorum uyucam tekrar ediyor gene😭 🤦🏻 çok şükür bitti senin bacım
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 İyiyim teşekkür ederim canım benim senn nasılsın bu aralar gerçek anlamda panda moduna bağladım zor geçiyor ya 🥲sen napıyosun oğlun nasıl oldu
Nezaht ikiprensesannesi___ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Benim de Salı 38+6 olacak planlı sezeryan olduğu için o gün kucağıma alacam inşallah 🙏 Adım atmakta çok zorlanıyorum heyecan korku hepsi var uykusuz geceler
ikiprensesannesi___ Nezaht çok teşekkür ederim âmin inşallah Rabbim sana da sağlıkla bebeğine kavuşmayı nasip etsin inşallah😍sorma sorma bu uyku düzeni beni mahf ediyor ya ağrılar da eklenince tâbi Allâh yardımcımız olsun inşallah🥰