Gamzeee__ Doktor neden girmedi?
Benim doktorum bu hakkında haber çıkan doktor, mesai saati dışında bir sorun olursa acile gel Berrin hocanın hastasıyım de ben geleceğim dedi.
Şans mı diyeyim bilmiyorum ki, memorial o kadar övülmesine rağmen eşimin arkadaşının eşi yatakta tek başına doğurmuş bu yakın zamanda, batı, genesis ve diğer özel hastanelerde de herkes illa kötü olay yaşamış. Hee birini de bakıp ona göre o hastanelere gitmezsek evde kendimiz doğuracağız mecbur o zaman. Vicdanlı ebelere rast gelsin yolumuz insAllah