tansuyilmazz ilk doğumum olacak inşallah kısmetse. Ben çok araştırdım ve en başında keyfi olarak sezaryen kesinlikle istemiyorum dedim. Etrafımızda çokça travmatik normal doğum hikayeleri var ancak Allah herkese güç kuvvet versin doğumun her şekli zor ama bana sezaryenin sonraki süreci daha zor gibi geliyor bebeğim bana ben de birisinin bana bakımına muhtacım gibi düşünüyorum ve böyle olsun istemiyorum açıkçası, bebeğimle ilk anlarım ve günlerimde hareketlerim kısıtlansın istemiyorum. Üstelik kadın vucudunun normal doğuma çok elverişli olduğunu düşünüyorum yeterki yeterince oksitosin salgılansın. Sezaryen sonrası yıllar geçse de en ufak soğukta vs hala sezaryen yerinin sızladığını söyleyenler, epidural sonrası bel ağrısının arttığını ve geçmediğini söyleyenler de cok fazla. Doğamız normal doğuma elverişli ve tıbbi açıdan bir engel olmadığı sürece normal doğum istiyorum. Suda doğum ise ortamın ve sıcak suyun acıyı hafiflettiği ve oksitosini arttırdığı konuşulduğu için merak ederek araştırmış ve okumuştum, şehrimde yapan bi doktor olduğunu öğrendiğimde de şansımı denemek istedim umarım başarabilirim