Sibelakta tmm canım planlı olmak önemli zaten destek çok fazla yok eğer gebeysem bende planlı olursa daha güzel olur herşey destek önemli oluyor gerçekten yorulunca uyku düzeni yok pek şuan çocukların anasınıfa başlıca büyük oğlum bu sene bakalım herşey güzel olur umarım umarım eşimde destek olur garson ve geç geliyor tek başıma korkuyorum bazen yetişememekten ailem geliyor fakat çocuklar durmayınca sinirleniyor huzursuzluk çıkarıyor babam özellikle yaptıklarını laf ediyor boğuluyorum halimi biliyorlar yinede aynısını yapıyorlar ne kadar uyarsamda nasıl laf anlatınca bilmiyorum Sağlıkla gelsin be işin canım ben sezeyan yaptım ikisininde olursa 3,sezeryan olacak rabbim yardımcımız olsun