happy44 çok gittim canım ben hemşireyim hastanede çalışıyorum zaten betam yok yüksek kese göründü. Hatta en son baktırdığımda bebek ve kalp atışıda var dedi doktor ama bana göstermedi bir de benim doktorum değildi. Kendi doktoruma yarın gidecem. Geçen hafta gitmiştim kendi doktoruma keseyi görmüştük hatta iki kese görmüştük. Bir hafta sonra gel demişti bakalım yarın gidecem. Tek kese mi iki kese mi kalp atışları var mı. Benim ki biraz karışık