eylusssss Nasılsınız nsl geçiyor bulantılarım çok fazla benim. Bugün kap atışını duyduk 6+4 bulantılarla nasıl baş edeceğiz 🥹
Nedbur eylusssss 4 ay bitene kadar bulantım devam etmişti hiç bir şey yiyemiyordum yediğimi de çıkartıyordum hamileliğin en zor yanı bu bulantı umarım sizin çok uzun sürmez
umaydilay eylusssss 5 haftalık olduk bizde, bulantım başlamadı henüz ama öğürme isteği geliyor sürekli her an başlayacak gibi. Onun dışında çok yorgun oluyorum kafam sürekli yastığa düşüyor 🙄
parildayanyildiz2 eylusssss 8+6 günlüğüz 5.haftadan beri bulantılarım var çok zor geçiriyorum maalesef
efnanmomi parildayanyildiz2 bende 8+5 teyim bulantı çok şiddetli prilam iciyorum yeterli gelmedi doktor iki tane al dedi o zaman da migde ağrısı yaptı ne yapacağım hiç bilmiyorum
zulemaa eylusssss 5+4 üz bizde vallahi göğüs ağrısı bel ağrısı uyku hali sürekli yatmak istiyorum mide yanmam var
biradetsosyalci eylusssss benim de inanılmaz derecede mide bulantım ve kusma vardı günlerce serum taktırdım yarın dokuz hafta oluyorum son üç gündür çok şükür düzeldim geri başlamazsa belki sizinde öyle olur💕