nidosh Doktor daha 1 hafta gelmez dedi. Bekleyelim dedi ama gelmeyecek dedi benim de ümidim yok bu konuda tecrübeli kızlar ya da yüksek haftada doğuranlar nasıl oldu süreciniz
rege0119 nidosh bazı egzerşszler var doğumu başlatmak için. İşte merdiven çıkmak , kaldırım kenarında sekerek yürümek ya da pilates topunda hareketler etkili olabilir . YouTube’da da var doğumu başlatmak için hareketler diye . Hakkınızda hayırlısı olsun
Dilos24 nidosh arkadaşım 42de ssvd oldu. Detaylı süreci bilmiyorum ama 42de olduğunu biliyorum çocuk okula başlayacak diye dalga geçiyordum🤭
ahsencim nidosh ben 41+0 da doğum yaptım ssvd olarak. Doğumum başlamamıştı doktorum yarım çay bardağı Hint yağı ve yarım çay bardağı kayısı suyunu karıştırıp içip 1 saat sonra hastaneye gelmemi söyledi. Hastanede 2 defa 10 kat merdiven inip çıktım sonra sancılarım çoğaldı o şekilde doğum başladı bi süre sonra da suyum geldi
ikicocuklu-61 nidosh bende Trabzon’da 40+3de normal yaptım kızımı 😊 41e kadar bekliyorlar zaten genelde geliyo kendisi yoksa suni ile başlatıyorlar
FKA nidosh benimde 39+6 ya kadar beklerim diyor luan 35 teyim ama şiödiden stres oldum Bildiklerimi uygulamaya çalışıyorum Egzersiz çay hurma ananas vs
nidosh FKA ssvd mi yoksa normal doğum mu bir de kilosu ne. Bana 40+3 tekrar gel ama o zamana bir şey olmaz dedi
Beyazmelikk Benimki tam 40 + 0 da gelmişti lakin doktorum 41 e kadar beklerim diyordu. Neye göre gelmez dediğini anlamadım . Hiçbir şey yokken bı anda da olabiliyo bu isler
nidosh Beyazmelikk ben de öyle dedim ansızın başlayacak sonuçta diyorum o da hiçbir belirtin yok açılman hiç yok dedi buhğn 39da gittiğimde en fazla 41e kadar bekleriz dedi şiödi de 41e kadar geleceğini düşünmüyorum dedi
nidosh FKA inşallah gönlünüzce sağlıkla olur ben de çok hevesliyim savd için ama bakalım 40 haftayı geçti
Zulfiye06 nidosh çok takma canım zahmetli olduğu için Ssvd biraz caydırmaya çalışıcı konuşuyorlar . Sen egzersizler yap Allahtan ümit kesilmez
Beyazmelikk nidosh ben 39 +5 de gitmiştim acikligim 1 cm di açıklık bile saymadilar 2 gün sonra dogurdum . Siz elinizden geleni yapın gerisi Allah’ın takdiri. Ben de eğer 40+5 e kadar gelmeseydi sezeryan olacaktım çok şükür gerek kalmadi
nidosh Zulfiye06 bu doktor sebebiyle hiçbir şey de yapmıyorum açıkçası çünkü ne yaparsan yap geleceği varsa gelir dedi ben de saldım ama bu işi gün uapacaüım artık
nidosh Beyazmelikk ne yapabilirim acaba siz neler yaptınız ben de 2 gün çok gayret etmek istiyorum. Yine de olmazsa artık nasip değilmiş derim
Beyazmelikk nidosh kusura bakmayın yeni fark ediyorum mesajı ben her gün sıcak suyun içine oturdum. Çok fazla açılma egzersizleri yaptım. Ve korunmasız ilişki denedik. Çok şükür başarılı oldu ve açılma oldu
nidosh Dilos24 🥹🥹 böyle bir örnek duymak iyi geldi 🥹 doktorum da geçen hafta 41e kadar bekleriz diyordu aslında
nidosh Asklim Bana da 41e kadar bekleriz demişti ama dün dedi ki beklesek de gelmeyecek hiçbir doğumun yaklaştığına dair belirti yok. Açılman olmamış akıntın değişmemiş bebek aşağı inmemiş bir hafta beklesek de gelmeyecek suni de veremem dedi ama ben 41e kadar beklemeye karar verdim
Asklim nidosh o nasıl doktor benimki de açılma yok sancım var ama düzenli değil gelip gidiyor bebek aşağıda dedi normal beyaz akıntı var ama bekleriz dedi doktor ben 41′e kadar bekleyeceğim eğer kendiliğinden gelmezse suni kabul etmeyeceğim o zaman sezeryan olacağım
Asklim nidosh hatta ben doktoruma diyorum hocam doğuma başlatmak için Hint yağı falan içiyorlar diyorum gerek yok diyor öyle şeyler yapma diyor zaten bebek gelmek isterse kendiliğinden gelir diyor açıklayıcı ve insanın içini rahatlatıcı konuşuyor