nidosh deryaki 40+2 ssvd bekliyorum suni de vermeyeceğini söyledi doktorum kendi gelirse gelecek yoksa bir haftaya sezaryene dönecek bakalım kızımın seçimi artık🥹🥹
zehraninannesii bsrayksl2 39 haftalık oldum bugün. Akıntım beyaz renkte sanırım beyaz oldu mu korkmayın diyorlar ama koyu oldu mu enfeksiyondan kaynaklı diyorlar. Yine de korkmalı mıyım acaba 🙃
bsrayksl2 zehraninannesii kaşıntı koku yoksa zararlı bakteri olmadığı için sorun olmaz sanırım bende de akıntı oluyor enfeksiyon çıktı kültür testi verdim zararlı aktif bakteri bulunmuyormuş o yüzden zararlı enfeksiyon değilmiş
Zehrailly deryaki Aslında daha normal 40. Haftayı doldurduktan sonra her an gelebilir 😂 Oğlum tam 40+0 da doğdu.
zehraninannesii bsrayksl2 kaşıntı we koku yok hamd olsun. Rabbim sana da şifa wersin cnm kazasız belasız çocuğumuzu kucağımıza alırız inşallah 🤲