deryaki
Ben de 38+4’üm 🤍Yaklaşık 2 haftadır NST’de sancı çıkıyor, bel ve kuyruk sokumumda ağrılar var, yalancı kasılmalar da baya sık oluyor ama hâlâ beklemedeyiz 😅Doktorum bol bol yürü, pilates yap, merdiven in-çık dedi. Demek ki bebişler kendi zamanlarını biliyorlar, sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🌸