suragungor Kizlar bebisler icin bir seyler alabildiniz mi aldiysaniz ne aldiniz cok guzel seyler gelmisti ben usenmedim sabah 8.30 a alarm kurdum kalktim gittim her sey duruyordu 😂
QueenBahar_ suragungor evde herşey var almadım bn sabah erken gitmeye üşenirdim ihtiyaç olsaydı bile🙈
rabis-0201 suragungor dün a101 leri tavaf ettim bugün bimleri ama ikidir istediklerimi alamıyorum. dün akşam en son eşim buldu oyuncağı aldı ama o da çalışmadı mecbur iade :/
suragungor Leylalarr yaa ciddi misin ben 9.30 gibi bime girebildim daha kimse gelmemisti mama oturagi falan duruyordu kitaplar kartlar vardi ben girdikten 15-20 dk icinde baya kalabaliklasti ama bisey birakmadilar 😂
eed21 Ben mama ve banyo oturağı aldım battaniye aldım tulumdan aldım çöp kovasını aldım güzeldi bence 😂
suragungor eed21 mama oturagini bende aldim alsam mi almasam mi cok kararsiz kaldim ama alayim dedim cogu sey internetteki fiyatlara gore uygundu ben hic oyuncak benzeri bisey almamistim magnetli oyuncaklardan bide zeka karti falan aldim😂
suragungor QueenBahar_ ben alarm kurmustum sonra aman ya uyaninca giderim dedim esimde ise gitmek icin kalkmisti kalk hadi hem beni ise birakirsin hem ordan gidersin diyip aklimi celdi😂
suragungor annekiz6141 mama oturagi vardi onu aldim kartlar kitaplar magnetli oyuncak isikli sesli oyuncaklar falan vardi oyuncak sepeti kirli sepeti falanda vardi ben mama oturagiyla buzdolabina yapistirilan magnetler vardi meyve sebze onlardan aldim😂
annekiz6141 suragungor mama oturagini alabilirim kaldıysa tabi 🤣😄 ikinci bebem için ay oyuncaktan gına geldi büyük kızım küçükken o magnetleri hep yedi bende çöpe attım daha da almam 🤣😄😄😄
eed21 suragungor zeka kartlarına bakacaktım da eşim çıkalım diye acele etti çıngıraklar vardı güzel aldım
suragungor annekiz6141 ayy ciddi misiniz 😂😂 mutfakta is yaparken buzdolabina yapistirir umuduyla aldim bende insallah yemez 🥲😂
suragungor annekiz6141 insallah kalmistir ama kalmadiysada baby plusun mama oturagida e bebekte ayni fiyat oda onden acilabilir ben bimde bulamasaydim e bebektekini internetten alirim diye dusunuyordum
Cinarsaitinannesi suragungor kız ben unuttum bugün bime bebek eşyası geldiğini gidim de bişey kalmış mı bakayım 😀😀
annekiz6141 suragungor ben büyük kizimda çoğu şeyi bimden almıştım valla nevresim takımları vs sapa sağlam hala kullanıyoruz
suragungor eed21 kelime kartlarindan aldim ben ama cok kalitesizler soyulmus falan pek begenmedim almamakla iyi yapmissiniz
suragungor Edacck guzel alisveris olmus ben 2 bim gezdim zibin bulsam alcaktim ya kalmamisti ya da ben goremedim