honeyandsun kizimdan kalan şeyleri ikinci kizimda kullanicam 🥰 kizcemde 3,4 çift yeni doğan vardı zibinlari yeni doğan çok almamisim 1+3 aylık almışım hep bide caprazli gelen iclikler var ya onlardan vardır 7 , 8 tane geri kalan kıyafetleri hep 1+3 aylık bide patikli değil onlar 😄