yeliz1923 12345Ai Bende 5+2 yim benim de göremedi haftaya tekrar gidicem o zaman görünür şu an daha başındayız çok erken 🥰
sibel3329 Bende 5+1 im. 2 haftadır biliyorum hamile oldugumu. Ama keseyi göremez beni strese sokar diye hala gitmedim doktora😔 1 hafta daha bekleyeceğim 6. Haftada belki görünür diye düşünüyorum