12345Ai
Normal canım benimde 5 haftalıkken göremedi. Görmek için o kadar çok bastırdı ki 5 gün ağrısı bastırdığı yerler ve vajinal ultrasonla bakmam lazım bebeği görmem lazım dış gebelik durumunu elemek için çok korkuttu ama o kadar etken bir zamanki 1 hafta sonra başka doktora gittim ultrason cihazı da daha gelişmişti keseyide embriyoyuda gördü çok şükür gönlünü ferah tut bende stresten grip olmuştum. Sen kendine stres yapma 6 haftalık kimisinin 7 kimisinin 8 de görüyorlar