beyzyrc ikibalannesiii buda sabah ilk idrarla yaptım da artık bekliycem günüm geçrse inşallah tekrarlarım 😊
duyqq Gulumsaw canım ben bugün gittim doktor kis var dedi sonra gebelik yok dedi reglmda 9 gün gecikti kan verdim sonuç bekliyorum biraz üzüldüm haber ver demiştin yazayım dedim
Gulumsaw duyqq bende bı şüphelendim şuan kendimden inşallah diğer aya güzel haberler alırız canım bende sağlık ocağına kan vermeye gittim oglejfen önce gitmem gerekmiş pazartesine kaldi