duyqq Gulumsaw canım ben bugün gittim doktor kis var dedi sonra gebelik yok dedi reglmda 9 gün gecikti kan verdim sonuç bekliyorum biraz üzüldüm haber ver demiştin yazayım dedim
beyzyrc Gulumsaw ikibalannesiii Sizce bende varmı kızlar dün daha hafifti bugün bir tık daha belirgin 4 gün var adetime
beyzyrc Gulumsaw erken gebelik değil bide normal gebelik testi canım 😊 ayyy İnşallah vardır yaa Allah hepimize nasip etsin inşallah
Gulumsaw beyzyrc inşallah canım ben ilk gebeligimi kaset testte silikti bu şekilde öğrenmiştim. Erken gebelik testi mi gelmiyor bana anlamadım 🥹🤭
beyzyrc Gulumsaw bende ilk gebelikte erken gebelik diye bişey bilmiyodum normal bi testle yaptım çıktı yine