ilkiminannesi Seni o kadar iyi anlıyorum ki bu yollardan geçmiş biri olarak işte o merak dediğin şey stres. Inanki herşey psikoloji de bitiyor tam 10 yıl olmadı eşimde de bende de hiç bir sorun yoktu ama olmuyordu her yolu denedik hep negatif senin gibi sürekli test yapardım aklım hep ondaydı ama olmadı. Sonra kabullendim Allah vermiyorsa zorla mı yapıcam vermeyecek dedim ve hiç olmayacağına inandırdım kendimi sonra bir köpek aldım evlat yerine koydum bütün sevgimi ona verdim 2 yıl sonra kendiliğinden arka arkaya hamile kaldım. Aslında tek engel benmişim farkında olmadan sürekli kendimi strese sokarak bedenimi yormuşum. Lütfen söylediklerimi düşün Rabbim inşallah sağlıklı bebişler nasip etsin sana ve isteyen tüm herkese