buse2507 reyhan03K bazen iyi bazen de çok yorucu canım herşeyden soğuyorum bazen ama o tatlı gülüşü görmek de beni hayata bağlıyor çok değişik duygular içerisindeyim
QueenBahar_ leylaleyla15 haftan büyükmüş büyük ihtimalle suni sancı ile başlarlar sağlıkla kucağına alırsınız inşallah
3melekannesiyim cinderella ben 4 cm hastaneye gtmistim suyum gelmişti ve hiç sancım yoktu bana suni verdiler adet sancısı gibi sürekli geçmeyen bir ağrı vardı
cinderella 3melekannesiyim sonradan sizin kendi sancılarınız da gelmiştir o yüzden geçmeyen ağrı olmuştur çünkü suni sancı tetikliyorya hani kendi sancılarımızı düzene sokuyor sonra suni sancıyı vermeyi kesiyorlar
reyhan03K buse2507 Allah bağışlasın canım gerçekten çok zor bizimde 4. Ay atağı mama reddi memeyi 40 çıkınca bırakmıştı gaz sancıları uyku sorunları çok zor geçiyor bazen çıldırıyorum yaa 😞
cinderella 3melekannesiyim vallahi bilemicem o zaman benimki hep aralıklı gelmişti tabiki sürekli olanda vardı ama sürekliye geçince hemen doğuma almışlardı 8 cm açıklık oldu deyip
buse2507 reyhan03K aynen vallahi canım çok zor ama geçici dönemler kendimi böyle avutuyorum😒 sen benden önce mi doğum yaptın benim oğlan 3 aylık oldu