XediceRufullaeva DlstM ne bileyim ya korktum iste ama kocama dedim kucugunden alsin cok az yerim diye dayanamiyorum😂
mrsssblt XediceRufullaeva Canım şimdi organik ne var ki? Yediğimiz herşey şuan hormonlu ve ilaçlı.. Aşılama yöntemiyle domatesin bile genetiğiyle oynadılar.. Canın çektiyse al,ye bakma milletin ağzına sen..
XediceRufullaeva mrsssblt tamam tamam ya dayanamadim ben soyledim kocama alicak miniginden 😂😂 iste anne kalbi korkuyor heleki 1 ni kaybettikten sonra
basaran XediceRufullaeva ben 1 aydir yiyorum. Karpuzlar tatsiz cikiyor ama canimin cekmesinden dolayi farketmiyorum bile 😂
Umaymoms XediceRufullaeva valla aserme zamanını geçeli çok oldu ama benimde canım yaz meyveleri cekiyor suan sağlıklı olmadığı icin mevsimi olmadığı icin yemiyorum bisey olmaz herhalde
XediceRufullaeva enfla kocam simdi sorusturmus manavda nitrati 200 cikmis yani ilac seviyesi alma o zaman karpuzlu sakiz al nefsim kesilsin dedim😂😂😂
XediceRufullaeva enfla evet ya ise yararmi acaba😂 hamilelik iste inwAllah yazda doya doya yeriz zaten yazdada hamislerden olucaz
Hdou4225 XediceRufullaeva Benim canım da bir bucuk ay once cekmişti.Eşim buldu sagolsun. İran karpuzuymuş.Yani İran da yetişiyor sanırım bu mevsimde oradan geliyor. Bizim yaz karpuzundan güzeldi. Zararlı ya da kötü değil
cennet_aka27 XediceRufullaeva 8+1 hamileyim bende bugün aserdim esim aksamına getirdi zarar olacagını hic düşünmüyorum yazdaki karpuz tadındaydı ben yedim
Arzymn XediceRufullaeva niye zararlı olsun ki, eşim almıştı geçwn gün , çok da güzel çıktı, yazın öyle karğuz yemedik dedik hatta.