XediceRufullaeva Yaaaa kizlaaar canim cok karpuz cekdi ama bu aralar zamani olmarigi icin karpuzun zarar dediler yiyemedim yaaa sizde durumlar nasil???
Melinoee XediceRufullaeva Şimdi siz böyle yazınca her görenin canı isterse bence hoş olmaz 😞 başlıkta keşke belirtmeseydiniz çünkü daha mevsimi değil. Aşeriyorum diye bir site var diye duymuştum ordan bakabilirsiniz.
Sila7166 XediceRufullaeva Ben kac aydir yiyorum canim niye bisey olsun ki valla hepte yedim zor buldum ama buldum simdide her magazaya gelmeye basladi gordukce yine aliyorum sende al nefsini korle yeter fazla yemezsin olur biter bence 😉
Sngl_mhmt Koca bi tüm karpuzu tek başıma yedim valla denk gelirsem tekrar alacam .Ayrıca biber domatesin bile mevsimi değil ama yiyoruz çoğu şeyin mevsimi olmamasına rağmen alıp yeniliyor
Kelebegimmm Bu yaxınlarda bir yerde eşitdim ağlıma batdı.meselen qarpız isteyirsizse qarpızlı saqqız çeyneyin.tamını alın azda olsa yemiş qeder olarsız😃
Selinnnce XediceRufullaeva ben 15 gun once falan yedim esim aldi cogu markette var iran karpuzu tatliydi alabilirsin bence. Nefis sonucta ye ve gecsin
Seyyyma7 XediceRufullaeva ben bugün aldım manavdan Gayette güzeldi aşerdim ben yedim de , canınız cekiyorsa yemeniz gerekiyor
DlstM XediceRufullaeva zararlı değilde yani doğrumu bilrmedim böyle paylaşmak saygı duyuyorm tabikide
Merveee277 XediceRufullaeva aylardır aşeriyorum dün komşum bulmuş getirdi gayette tadı gelmiş al gitsin😂 ben vanda güzel karpuz bulduysam sen de bulursun
XediceRufullaeva DlstM kaynanam soyledi dediki simdikiler ilacli oluyor zehirlenirsin allah gostermesin diye korktum bende bende rusyada yasiyorum o yuzden turkiyede olsaydim belkide organik bulabilirdim yada azerbaycanda
mrsssblt XediceRufullaeva Canım şimdi organik ne var ki? Yediğimiz herşey şuan hormonlu ve ilaçlı.. Aşılama yöntemiyle domatesin bile genetiğiyle oynadılar.. Canın çektiyse al,ye bakma milletin ağzına sen..