Ay3850 zeyyynep gözün aydın 🥰 Süreç nasıl ilerledi hc doktor muayene ettimi peki ? Kaç tane ebe giriyor doğuma, doğumu kendi odanda mı yapıyorsun?
rvsss zeyyynep ayy gözün aydın çok geçmiş olsun bence dünyadaki en güzel histir bu sanırım ya darısı başıma tadını çıkar💕💕💕🧿
bbbbaaassssstttt zeyyynep ayy maşallah 🥰 Sağlıcakla büyütün inşallah hangi şehirde doğum yaptınız acaba eşinizi aldılar mı doğuma birde suni sancı verildi mi
zeyyynep bbbbaaassssstttt yozgatta yaptım,devlet olduğu için eşimi almadılsr sadece görüş saat içerisinde ve evet suni sancı verildi
bbbbaaassssstttt zeyyynep suni sancı çekerken devlet hastaneleri de eşleri doğum olana kadar alıyolar diye anlatmıştı bazı doğum yapan arkadaşlarda sizinde mi öyle oldu diye sormak istedim
zeyyynep bbbbaaassssstttt yok tektim muayene siralarinda refakatciyi cikariyorlardi dogumda da tektim erkek alinmiyor