zeyyynep canım birebir aynı süreci yaşamışız benim de ilk doğumum oldu su geldi duş aldım hastaneye gittim. Gittiğimde 3 cm açıklığım vardı. Sabah 5 te suyum geldi 8 de hastaneye yattım. 18.30 da kızımı çok rahat bir doğumla kucağıma aldım. Allah yardımcın olsun hep pozitif düşün. Son saatler biraz insanı zorluyor ama doğurduğun anda kuş gibi oluyorsun. Bol bol hareket yap çöel kalk bunlar çok faydalı. En önemlisi kesinlikle psikoloji. Çektiğin her sancıyı evladına kavuşmak için bir adım olarak gör. İnşallah bugün kucağına alacaksın kuzunu🩷