ebrudemirel00 20 30 kilo alan anne adaylarına soruyorum. Nasıl bir beslenme düzeniniz vardı. Bir anda mı kilo alınıyor? Genetik bir durum mu? Ben şuan 17. Ci haftadayım. 4 kilo aldım. Ama korkuyorum. Sonradan çok kilo alınıyor diyenler var. Nasıl bir yol izlemeliyim? Yardııımmm!!!
AslanEge ebrudemirel00 beslenme düzenin ile alakalı. 30 haftadan sonra genellikle daha çok kilo alımı oluyor çünkü bebiş kilo almaya başlıyor bu sebeple iştah açılıyor. Ama kilo almaya yatkınsanız abur cubur şeker hamur gibi şeylerden uzak durmanız gerekir 37. Haftada 6 kilo ile devam ediyorum bebiş 3.800 😊
Yavrum21 ebrudemirel00 68 ile hamile kaldım mide bulantısından 67 ye düştü kilom ve aşırı incelmistim aşırı kötü gorunuyodum şu an 88 kiloyum Mide bulantısı gidince yedikçe yedim o yüzden böyle oldum. Ekmek çok yeme geç saatte yeme abur cubur yememeye çalış meyveyi bile sınırlı ye yoksa benim gibi olursun bide bende gebelik şekeri çıktı diyet başladı doktor
semque ebrudemirel00 herkesin fizyolojisi farklı işliyor, ben 29. Haftamda 13 kiloyla devam ediyorum. Gebeliğimin başından beri normal beslenme rutinimin dışına çıkmadım fakat bu kiloyu aldım. Vücudunda müthiş hormonel dalgalanma olduğunu unutma. Kilonu dert etmek için çok yanlış bir dönemdesin. Tabiki de yediklerine dikkat edebilirsin fakat önünü alamayabilirsin , bu çok normal. Emzirme döneminde hamur işi ve şekerden uzak durarak yorulmadan kilo verebileceğini unutma. Umarım bebişin sağlıkla gelir ❤️
minnos1b ebrudemirel00 ben 20. Haftadayım 6 kilo aldım. İlk doğumumda da 25 kilo almıştım ama çoğu ödemdi. Hemen de vermiştim. Kilodan hiç korkmayın 🙏🏻 elbet çözümü oluyor
ebrudemirel00 AslanEge istikrarlı bir hamilelik sürecindesiniz belli ki. Maşallah diyelim nazar etmeyelim 🙏🏼
Papatya05_ AslanEge ilk gebeliğimde tecrübesizlik ☺️ 25 kilo aldım 48 kiloyla hamile kalmıştım yani benim için zirveydi İkinci gebeliğimde dikkat edeceğim ara ara diyestisyen destekli gideceğim dedim 34+4 geldik en son 30 haftalıkken gittim doktora 1880 gr bebeğimdi şuan nekadar oldu bilmiyorum bende 9 kilo aldım hedefim 13 kilonun üzerine çıkmamak
esimaa AslanEge ne kadar güzel almışsınız maşallah bebiş de çok iyi nasıl besleniyorsunuz acaba ben 14. Haftada 8 kilo falan aldım moralim çok bozuk :(
ebrudemirel00 Yavrum21 bende kilo almaya elverişliyim. O yüzden kendimi yememek için zorluyorum açıkçası.
AslanEge Medihabed Açıkçası benim geçirdiğim hamilelik sürecini Allah kimseye yaşatmasın. Kendi hamileliğimle annemin kanser olduğunu aynı gün öğrendik. Sonrası hep hastane ameliyat kemoterapi vs koşturmaca ile geçti. Ne dinlendim ne yemek yiyebildim fırsat buldukça meyve salata vs sağlıklı şeyler yemeye çalıştım ama kilo almamamın en büyük sebebi her gün koşturma içinde olmaktı
aysee96 Ben 14. Haftada 1.5 kilo aldım sonlarına doğru çok kilo alırsın diyorlar bende takıntılıyım kiloya 😅
ebrudemirel00 aysee96 evet. 14 te aynıydı. 1.5 kilo. Bu son 2 hafta kilo aldım bende. Aslında normal bir kilo diyor doktor ama. Genetik durumlar olduğu için korku var 😅
tubitubi90 16.haftama girdim hala midem bulanıyor kokular beni mahfediyor hiç kilo almadım daha nasıl geçer bu bir de geçmeyen burun akıntısı neden oluyor bilen yok mu mahfoldum :( uyuyamıyorum hapşırmaktan
ebrudemirel00 semque şuan ilk dönemlerde olduğum için önüne geçmek istiyorum. Bebeğin kilo alacağı besinler, benim ne canımın istediği önemli değil. Ama duygularım beni ele geçiriyor. 😅 Örnek akşam yemeğim fırında sebzeli balıksa, yanına illa puding yapmak istiyorum 🤣 gereksiz şeyler yiyorum yani
Medihabed AslanEge çok geçmiş olsun 🌸 sağlıkla bebişinizi kucağınıza aldığınız an tüm kötü günleri unutursunuz inşallah 🥰
AslanEge Papatya05_ En büyük hatayı 2 canlıyım yiyim gitsin diyerek yapıyoruz ama dikkat edince herşey oluyor. Tabiki hamilelik süreci çok özel kilo alan annelere de saygım sonsuz ama sonrasında yine üzülen yıpranan biz oluyoruz herkesin süreci farklı ilerliyor sağlıkla bebişlerimizi alalım da herşey hallolur💕
rege0119 İlk hamileliğimde 6. Aya kadar hiç kilo almamıştım . 6. Aydan sonra doğuma kadar birden 23 kilo aldım. Şimdi 2. Gebeliğim 30. Haftaya giricem sadece 5 kilo aldım. Bende de korku var ister istemez . Tekrar o kiloları alır mıyım diye
AslanEge esimaa Ben açıkçası özellikle kilo almamak için kendimi yormuyorum bahsettiğim gibi hem içinde bulunduğum zorlu süreçten dolayı hiç dinlenip rahat edemedim hemde elimden geldiğince hazır gıdalar tüketmemeye çalışıyorum hamurdu şekerdi tatlıydı asitli içecek gibi şeylerden uzak duruyorum ama en büyük etken hareket halinde olmam.