karamella_ azmira https://mutluresim.com/image/d4dddfae-37ba-4f19-b3a6-1559d343eb9d.X0eT1Z babada bakarmısın
bebegimle_ben keme evet ya bende atamiyom sey varmis canim uc nokta oraya tikliyon resim yukle var ama program cikiyor orda nasil yapilcak bende bilemiuom
mervenur09_ fikran genelde anlar mısınız yada his mi acaba herkes kız diyor 12+5 deki perinatoloji doktoru da kıza benziyor kemik yapısı kız dedi ama bugün ki doktor erkek canım dedi kendi söyledi bn kıza hazırlamıştım kendimi detaylida da soracağım bakalım
gebekelebek mervenur09_ aynı şekilde 14.haftata kadar bize de kız olabilir dedi 14 +3te erkek dediler
mervenur09_ 3oglanannnesi 3 oğlan annesisiniz sanırım benim ultrason görüntüsüne bir kaç kişi pipi görünüyor dedi ama siz tecrübelisinizdir artık veya tahmininiz de yanildiginiz oldu mu
3oglanannnesi mervenur09_ nubu aşırı belli eşittir işareti şeklinde ve yatay açısı ben bunlara bakarak yorum yapıyorum çıkıntı ikisinde de oluyor ama erkekte y şeklinde oluyor ve dik oluyor
cokkasmabeabi mervenur09_ Nub teorisinden. Normalde ben de çok anlamam ama benim kizimin pozisyonu da böyleydi kız diye düşündüm kız oldu, sizinki de çok benziyor