papatyacan41 ben tüp bebek ile 1. Denememden bir oğlum oldu, 2. Transferimi oldum. 5-6 gün sonra kan vereceğim. Genel olarak ilk 3 gün hafif hareketli ev hayatı, tamamen yatmadım. Kan dolaşımı için zararlıydı. Ben sağlıklı besleniyorum. İlkinde çok dikkat ettim, spor beslenme düzenliydi. Alkol sigara yok. Aburcubur , kola, cips, hazır soslar, paketli gıdalar, yağlı yemekler tüketmedim. Çok nadir hamur işi tatlı yedim ev yapımı, onu dışında hareketlerimde kısıtlama yapmadım.