papatyacan41 merhaba benim ilkte tuttu 4ba embriyosuydu transferden sonra çok özel birşey yapmadım hayatıma devam ettim düşünerek kendimi strese sokmadim biraz yavasladim en azından teste kadar temizlikti yemekti pratik ve kendimi yormayacak kadar yaptım genelde dinlenme halindeydim özel beslenmedim evde ne varsa kahvaltıda herkes gibi peynir zeytin yumurta,akşamda ev yemeği ne varsa o şekilde