elifanne10 cansu2306 Renkleri cok güzel ama ben hic renkli şeyler giymiyorum nadirdir o da kahve bej siyah falan yani 😀😀 ben karanlık dünyadayım biraz 😁😁😁
Es07 elifanne10 Normalde tercih ettiğim gibi pijama takımı aldım ben Ama burda elbise rahat yazanlar var Deneyimsizim ben henüz
elifanne10 Es07 Off bende hiç birsey bilmiyorum herkesde ayrı ayrı birsey diyince kafamda cok karışıyor
ylnydgd Es07 kanama kontrolü yapılıyor ya o sebeple pijama giy çıkar zor oluyormuş ilk gün. Bir de sezaryen olacaksa ekstradan pijama dikişleri de acıttığı için gecelik şeklinde daha rahat oluyormuş
elifanne10 ylnydgd Bana biraz elbiseli sabahlıklı olandan bir tane almak geri kalanı evden pijama tişört hırka olarak takim yapip götürmek mantıklı geliyor ama
Es07 ylnydgd Tamamen tercih meselesi Sezaryen olan arkadaşım bana pijama önerdi Pijama aldım Doğum şeklim henüz belli değil
yasemincel65 elifanne10 olmazzz doktorlar olacak onlar müdahele ederler inşalllah korkmayalım hiç Allah yqrdım eder 🥹
Mavininbiri elifanne10 Suwen den 2 takım aldım. 1 siyah küçük pembe detaylar, 1 takım da bebe mavisi yine küçük detaylar. Siyah olanı doğumdan hemen sonra giyerim mavisini de sonra ki gün, hastane çantasına koymadan 1,2 defa giydim yıkadım memnun kaldım bayağı
elifanne10 Es07 Ben hic para harcamak istemiyorum oyle şeyleri bir daha giymicem icin direk evden götürmek istiyorum ama Altan muayene ediyorlar mı doğumdan sonra ya da kanama olursa Bez değiştirmek icin rahatlık nasil olur bilmiyorum
ikincibahar_08 Normal doğum da elbise şeklinde olanlar çok rahat oluyor kızımda da lacivert almıştım şimdide lacivert aldım üstünde sabahlık var 2 tanede mavi ve krem alt üst düğmeli takım aldım onları doğumdan sonra giyeceğim. Elbise sürekli açıklık kontrolü yapıyorlar topluyorsun rahat oluyor ama diğer türlü o sancıyla giy çıkar zor olur
elifanne10 ikincibahar_08 Ben en iyisi bir tane lacivert renk elbiseli üstüne sabahlıklı olan takımlardan alim yanıma da evden pijama tişört hırka alim zaten normal doğum olsa 1 gün sezeryansa 2 gün birsey olmaz bir gün pijama tişört giymekten doğumdan sonra elbiseyi giyerim o muayene ıvır zıvırlar bitene kadar sonra üstümü değişip pijama tişört giyerim
hilal858_ elifanne10 https://ty.gl/6kwibajecl3q3 Ben bunları aldım hastanede giymeye evde de giyilirde.. Evde giymelik yedek spor tarzinde 1 tane daha aldım gömlek şeklinde oda
elifanne10 hilal858_ İşte bende diyorum ki sadece elbiseli sabahliklı olan bir takim olsun pijamalı olana gerek var mi rahat eder miyim ona para vermek istemiyorum en azından oyle şeyleri de evden götürmek istiyorum
Es07 elifanne10 Ben külot bez aldım yırtıp atmak kolay olsun diye Bende elbise tarzı şeylerle rahat edemeyen biriyim O yüzden pijama aldım Pijama önü düğmeli önerdi arkadaşım
Es07 elifanne10 Hiç bilmiyorum Muayene ediyorsa da doğumun hemen ardına olur gibi Giyinip odaya indikten sonra sanmam 🤷🏻♀️
hilal858_ elifanne10 evinde varsa gerek yok bence tekrar almaya. Benim evdekiler ya çok kalın ya yazlık olduğu için benim ki artık ihtiyaçtı. Elbise tarzı olanı hemen çıkartılmıyor vajinal doğumdan sonra odaya geçtiğinde de belirli aralıklarla içini temizlemeye geliyorlar elbise tarzı olandan ve koyu renk almanı tavsiye ederim