Hanımlar doğuma 2 ay kaldı şubat sonu mart başı şimdi ben kendime lohusa takımı almak istiyorum ama Pembe alırsam kan olur diye alıp giymek istemiyorum nasil birsey alabilirim ya da almam lazım ben trendyoldan baktim 1 tane pijamalı sabahlıklı lacivert Pembe şeritli takim vardi bide bu takımın elbise halı olanlı nasil birswyde rahat ederim önerilerinize ihtiyacım var