@susamtanesiannesi 11,12,13,14pro max 16 plus ve şuan 16 pro max kullanan biri olarak 14 pro max efsane bi telefon.Gelmiş geçmiş en iyi iPhonelardan diyebilirim sadece ağır ama maxler hep ağır zaten.Hatta 14 maxi satınca bi süre baya bi pişman olmuştum 😅gıcır gıcırdı da bir şeyide yoktu.Sizi uzunca yıl götürür o telefon,şimdiden güle güle kullanın 🥰