susamtanesiannesi düz 14 aldım. Aldığımdan beri gerek yok 13 le farkı yok fazladan para diye uzman gibi konuşan insanlar var. Ama cidden çok farklı bence. Hızı, yazılım güncellenme süresi. Pro da daha güzel tabi ki. Ama boyuna önem vermiyosan, kamera da hep farklı cam kullanmıyosan düz 16 da düşünülebilir bence.