bsibel ilk kalkisimi yaptım canım. İllaki ağrılı oldu. İlk oturunca başım döner gibi oldu. Karşıya bak dediler. O şekilde 2 hemşire yardımcı olup kaldırdılar biraz yürüdüm , yürüdükce hem anestezi daha fazla gitti hemde daha da alıştım. Ara ara kalkıp yürüyorum.