Kızlar 37+2 hamileyim ve bebeğin kilosu önde gidiyor doktorda böyle giderse 40a kadar normal doğum değil sezeryana almak zorunda kalacağız dedi. Ama ben normal doğum istiyorum. Doktor bu saatten sonra gelse de olur bir şey olmaz diyor doğumu kendiliginden nasıl başlatabilirim neler yapabilirim lütfen yapıp etkisini gorduklerinizi yazar mısınız 🥹