Gamzekrkc1 Kızlar bu gece suyum sızıntı şeklinde geldi acile geldim hemen yatırdılar. Fakat hiç sancım yok 12 saat oldu korkmaya başladım bunu yaşayan var mı? Suyun tamamıda gelmedi hala bebeğin suyu var günlerce bekleme ihtimalimde mi var ne olur birileri yazsın😞
zeynepctk Gamzekrkc1 benim de suyum geldiğinde sancım yoktu 2-3 saat sonra falan yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım ama kayda değer bi sancı değildi su gelişinden 8 saat sonra falan suni sancı başladılar toplamda 18 saat sancıdan sonra bebeğin kilosu ve nst bozukluğundan dolayı sezeryan olmuştum eğer sezeryan olmasaydım 2-3 gün de sürse bekleyeceğimizi söylüyordu ebeler. İlk doğum olduğu için uzun sürmesi normalmiş
Havin49_ Gamzekrkc1 bebeğimin suyu geldi 15 gündür hala sancı vs yok bugün kanamam geldi ve sancım var dün taburcu olmuştum bugün yine yatış oldu haftam erken diye doğum gerçekleşmiyor
clh Gamzekrkc1 benim de aynı şekilde oldu 25 saat suni sancı verdiler çok zor bir süreçti şimdiki halim olsa yatış almaz evime giderdim çünkü riskim yoktu sancım gelince de giderdim
lotusflowers Üste çıksın diye yazayım. Bildiğim kadarıyla su gelince hemen doğum olmayabiliyor. Hayırlısı olsun hakkınızda
Melismelo Benim iki doğumumda suyum gelmesiyle başladı, ilkinde kendi sancılarım vardı ama ikincide 12 saat sonra hala sancı olmayınca enfeksiyon riskine karşı serum taktılar ve suni sancı verdiler öyle doğurdum
Gamzekrkc1 Havin49_ kaçıncı haftadasınız susuz nasıl durabiliyor bebek bu kadar uzun çok şaşırdım Allah yardımcınız olsun
Gamzekrkc1 aslmoms kendi sancılarım oldu ama açılmam malesef çok yavaş suni sancıyı başlatacaklar şimdi azar azar 😞
Gamzekrkc1 irmkc evet canım 48 saat kendi kasılmalarım+suni sancı sonunda epiduralli kavuştuk elhamdülillah. Tünelin sonu çok güzel 💕☺