Deletedmom_878 Kızlar döngüm uzun benim 30 31 32 33 böyle değişiyor bugün ilk defa ovülasyon testine başladım 10. Günümdeyim biraz bana koyu gibi geldi yorumlarınızı bekliyorum
Deletedmom_878 Sevim1902 ciddi şu an pik değil gibi demi akşam yapmalı mıyım test yarın mı ama çokta uzak gibi durmuyor silikte değil gibi kafam karıştı of
melike__41 Deletedmom_878 canım akşam yapmana gerek yok ama pik çok yakın ben sana diyim yarın yada sonraki gün pik görürsün
melike__41 Deletedmom_878 bu arada hamile kalmadan önceki ay benimde adetim gecikti 4 gün gecikti sonra adet oldum o ay da erken yumurtladım ve gebe kaldım
4bebe Deletedmom_878 benımde 30 gun ve ben 9. Gun yumurtluyorum yanı 14 gun dıye genel bır tez var ama adete yakın adetten hemen sonra yumurtlayan cok kısı var
Deletedmom_878 melike__41 yaaa akşam bi daha yapıyım atıyım keşke adetten hemen sonra başlasaydım koyulaşmayı görürdük en azından