mucizebebekkk589 klomen kullandım ilk defa ,şuanda regliyim olmadı ama araştırdım. ikide üçde bebişi olan var bakalım. Beslenmrme dikkat edim dedim ,fazla kilom yok bu arada ama yinede bakalım, birde şu hayıt otunu denicem yavaş yavaş ümit yükleniyor inşallah yüzümüz güleeer yoruldummm😄