Polo Nisan anneleri konu başlıklı yerede yazdm da, arada kaynadı 😀 Evet çatı muayenesi olanınız var mı ?
snms Polo 36 ya giriyoruz hafta olarak 39 da çatı muayenesi yapacagını söyledi biraz geç geldi bana ama anlam veremedim bide üst çatı alt çatı hakkında bilgisi olan varmı? Nedir bu üst alt olayı ben alt çatıya bakarım üst doğum anında belli olur gibisinden bişeyler söyledi
Nomays11 Polo 34. Haftadayım ama doktor 37. De çatı muayenesi yapıyo canım, nst ye giricem bu hafta ilk defa
Polo Ayseymen Edebyahu Elifbekir Cansu1234 Annebenanneoldum Bende haftaya olucam. Olanlar, dr ne dedi çatıyla ilgili ? Normal uygun veya uygun deil deyip sezryn günü verdimi ?
Annebenanneoldum Ben 35+6 hamileyim doktor 36 haftalık olunca bakarız demişti bugün sabah akıntı gibi yoğun olmayanakışkan bir sıvı geldi 3 5 damla biraz tedirgin oldum daha erken ama karnımında çok aşağı indiğini söylüyor görenler başka bir belirti yok ama Pazartesi gitmeyi düşünüyordum yarın öğleden sonra sağlık ocağından tahlillerimi çıkıcak onlarıda alıp sizce napayım?doktor takip et devam eder ağrın olursa gel dedi
Polo snms banada 36 da yapıcam dedi 35+3 üm Haftaya kontrolm var işte bakıcak Üst alt çatı olayını bilmiyorum
Polo snms daha önce doğum yaptın mı Ben mesela yapmadım Ondan merak ediorm ne dicek die Bebeğinin pozisyonu ne ? Dönmüş mü
Sumeyyegyretli 36+2 de gittik bizde pazartesi günü. Normalde bu hafta geldiğinde yaparız demişti sonra 2 hafta sonra 38 de yapalım dedi çatı muayenesini yapmadı 🤷♀️🤷♀️
snms Polo yok canım yapmadım ilk benimde 30 haftalıkken dönmüstü sanırım doğum pozisyonunda hala umarım doğana kadar da dönmez öyle kalır seninki nasıl 😊
Polo snms benim 23 den beri doğum kanalında 😀 Dr um normal doğumdan yürüyo. Ama çatına bakmam lazım dedi. 36 da çatı yapcam dedi 😀😀 Merakla bekliyom Haftaya kontrlm var 35+3 üm :)
Polo Aylinannesi hiç bilmiyom ki Belki açılma var mı die yapıolardır Açılma varsa tehlikeli die sezeyna alıolardır
snms Polo gönlünce olsun canım umarım bebis iyidir önemli olan o 35+6 yım bende 39 u bekliyoruz bakalım 😊
Aylinannesi Polo senin doğum nezaman aramızda 4 gün var ama sen normal yapcan daha geç olursun sanırım