anneoluyorum1212 ersancarr normal kandı evet azıcık. Sancım da yoktu doğuma diye gitmemiştim meğer doğum başlamış o yüzden gidin sancım yok diye beklemeyin duruma göre zaten eve dönersiniz
tugbaustuntas ersancarr bence gitmelisin bazılarında nişandan 1 hafta sonra bazılarında nişan geldiği gün doğum olabiliyor açılma olunca nişan geliyor zaten açılmanız vardır