Kızlar 3 saat önce falan duş alıp egzersiz yaptım ve sonra vajinamda ara ara sızlanma ve batma falan hissettim, az önce lavaboya gittim kan geldi sizce nişan olabilir mi çünkü bildiğiniz aktı kan ama ne çok ne az. Daha önce de enfeksiyondan dolayı birkaç kez kan görmüştüm ma böyle değildi akmiyordu yani sadece biraz peceteye geliyodu şimdi aktı bı anda. Bebek de hareketli gayet. Ne yapmam lazım nişan mıdır sizce?
- Haftadayım