Seherrrrr aleykum selam canım...benim 12ci haftadan çıktı...şuan 17+5iz ama beni gören 6aylıkmısın diyor...benim iç karnim çok darmiş...doktorum karnında erken çıkacak korkma demişti ama bu kadar büyük olması beni rahatsız ediyor...18mart randevumız var ve doktora bu belirticem ve söylemesem bile kendisi söyleyecektir...çünki karnim baya büyük şuan...ne otura biliyorum ya yata😕