Ben spinal istiyordum ama bazı risklerden dolayı doktorum genel istedi iyi ki öyle olmuş. Ben medipol megada doğum yapmıştım. ameliyathane çok iyiydi yüksek ses müzikle çalışıyorlardj Anesteziyi bile nasıl verdiklerini anlamadan gitmiştim😂 doğum bittiğinde oğlum benle sedyedeydi emzirmişlerdi yanıma yatırmışlardı ayılıncada odamıza geçtik. Bendede üşüme olmuştu sonradan geçti tabi. Bide dikiş acısı oluyordu sağ tarafta. Başka giçbir sıkıntım olmadı. Ben canı kıymetli biriyim belkise başkaları o dikiş acısını bile hissetmez. Şimdi ikinciye hamileyim nasip olursa yine genel isterim. Çocugumuda benimle çıkarttıkları için odaya kafamda rahat. Yine ben görüyorum ilk😍