Mrb kızlar ilk doğumumda spinal anestezi oldum bel ağrım 15 gün geçmedi gözlerim bulanık gördü kafayı yicektim 2. sezeryanım haftaya cuma olacak inşallah, genel anestezi istediğimi söyledim. Genel anestezi olup memnun kalan sonrasında önerdiğiniz şeyler var mı çok korkuyorum kalbim ağzımda atıyor şimdiden 😢dua edin lütfenn